Google+ Followers :)

12 Eylül 2016 Pazartesi

Sevgi Kamelyaları kitap yorumu :)



Herkese iyi bayramlar dileyerek başlamak istiyorum ilk kitap yorumuma  :)

O kadar çok kitap okuyorum bari bir yararım dokunsun boşa gitmesin dedim vee bir bookstagram hesabı açtım :) @alyeskasbooks kullanıcı adım eğer oradan takip etmek isterseniz :)
Gelelim kitabımıza "Sevgi Kamelyaları" öncelikle kokulu bir kitaptı okurken kendimi çicek bahçesinde oturmuş kitap okuyor gibi hissettim mütişti:)

Ayrıca o kadar tatlış bir kitaptı ki hiç sıkılmadan okudum, tabi benim için çoğu kitapta olduğu gibi başında biraz sıkılmıştım çünkü karakterler tanıtılarak başlayan değil de direk olaya giren, olaylar süresince karakterleri tanıdığım bir kitap oldu. Ana karakterimiz Tiger genç kız olma yolundaki bir kız çocuğu olması Tiger Ann'ın kendime çok yakın hissetmeme ve olayları daha içindeymisim gibi okumama sebep oldu:)


Nasıl desem sanki direk olarak ben Tiger'mışım da olaylardan ders alması gereken veya o anki yaşanan olayda sevinmesi veya üzülmesi gereken kisi benmisim gibi hissettirdi. Bu durum yeri geldi beni hüzne boğdu yeri geldi sevgiye boğdu diyebilirim. 


Konuya gelicek olurdam Tiger anne babası sorunlu olan ve ailenin bakımını üstlenmiş büyükannesiyle Saitter kasabasında yaşayan bir kız çocuğu. Tiger"ın ailesi sorunlu bireyler olması onu bir anda boşluğa itiyor ve bu sırada anne babası ve büyükkannesinin aksine büyük bir şehirde yaşayan bakımlı ve idealleri olan Dorie teyze dahil oluyor hikayemize. Tiger'ın teyzesiyle şehirde yaşamaya karar vermesi ve sonrasında gelişen olaylar ile devam ediyor hikayemiz.


Hikayede en çok dikkatimi çeken karakter Dorie teyze oldu, dik duruşu ve kendi ayaklarının üzerinde durabilen bir kadın olması dikkatimi çeken özellikleriydi, aynı zamanda pişmanlıklarıyla da çok derin bir karakter olduğunu ve yazarın kendisinden birşeyler kattığı bir karakter olduğunu düşünüyorum.


Kitabın edebi hiçbir yönü olmadığını da belirtmek isterim boş zamanlarda veya bir kitap okumak istendiğinde ele alıp bir çırpıda okunabilecek bir kitaptı yazarına teşekkür etmek isterdimm :)

Uzun lafın kısası bana sevgiyle ilgili baya bir şey kattı bu kitap. Puanım 4/5
O halde kalbi sevgiyle dolu insanlara bir armağanım olsun bu yazıda hep sevgiyle ve mutlu kalmanız dileği ile.. 

''Rüzgarı dinliyorum, diyor ki, nefes al... 

Bedenine, zihnine ve ruhuna iyi bak... 

Doğru zamanı bekle 

Sakin ol, Yüreğinin sesini dinle 

Affet!''


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder