Google+ Followers :)

28 Temmuz 2016 Perşembe

Yazılması gereken şeyler vardı, ben de geri döndüm

  


   Aman efendim bu aralar yoktum buralarda 1.5 yıl kadar olmuş sanırsam, ama geldiim hemde bu 1.5 yılda neler neler biriktirdim de geldim. En önemlisi büyüdüm de geldim kocaman kız oldum :) 

  Müzikler mi dinlemedim, yeni insanlar, yerler mi görmedim, yeni kitaplar mı okumadım, aman sormayın kitap demişken bu sabah 7 kitabı kucaklayıp evin yolunu tuttum annem başta eve almak istemese de evlat işte atsan atılmıyor satsan satılmıyor aldı beni ve kitaplarımı el mahkum eve :)
   
  Bende birini aldım elime okuyorum bu arada da atıştırmayı ihmal etmeden, aklıma geliverdiniz senin bir bloğun vardı Melike noldu ona ya falan derken kendimi burada buluverdim iştee.(kendi kendime konuşurum bazen size de oluyor dimi, yoksa olmuyor mu, kafayı yemeye başladın desenize siz şuna) 

  Kitap demişken bugün ben bu 7 kitabı kucaklayıp dükkandan çıkarken, kasiyer kadın ''kitap okumayı çok mu seviyorsun'' dedi güler bir yüzle. Başta şaşırıp sadece ''evet'' diyebildim gayet güzel, alımlı ve ciddi duruyordu beklenmedik bir soruydu benim için. Sonrasında bana bir kaç hoş söz daha söyleyip beni taktir ettikten sonra tekrar beklediğini söyledi. Sabahın 9'u yaz tatili dolayısı ile şişmiş göz altı torbalarımla gün bana henüz aymamışken dükkandan anında değişen ruh halimde yüzümde güller açarak çıktım. Demem o ki insanlara güzel sözler söyleyin inanın hiçbir şey kaybetmezsin aksine o kişinin tüm gününü kurtarabilirsin bir güzel sözle :)
  
  Uzun lafın kısası yazmak için geldim mutluluğumu sizinle paylaştım, annemden köşe bucak kaçırdığım defterlere yazmaktansa dök buraya içini dedim Okuyan olur elbet :) 

 Buraya son günlerde severek dinlediğim bir şarkı bırakıp kaçıyım o halde en kısa zamanda görüşmek dileği ilee :)

TNK-yağmur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder