Google+ Followers :)

10 Kasım 2014 Pazartesi

Kulağımı deldirdim :) (+küpe alışverişi)

Hepinize merhaba arkadaşlar günün 2. yazısıyla sizlerle birlikteyim :) Ben bugün kulağımı deldirdim yani 2.deliği deldirmiş oldum topşam 3 delik var kulaklarımda :)
Hoşuma gitti gerçekten  ama ilk 4 gün zor geçecek gibi :)
Şimdi size kulağınızı deldirekle ilgili biraz bilgi vermek istiyorum :)
1♥.4 Gün duş yok :)
ben bu kuralı çiğneyip ilk günden duşa girdim çünkü ben terli gezemem :)Annem bir şey olmaz dedi bende girdim umarım bir sorun olmaz :3
Ama başımdan su dökerken kulağumı buzdolabı poşeyiyle kapattım :D
2♥. İlaçlı küpeyi 4 gün çıkartmıyoruz (önemli )
3♥.Aklımıza her geldiğinde üpeyi döndürüyoruz :)
Kulağımızın küpeyle birleşmesin istemeyiz :D
4♥.Kulağımızı günde 3-4 defa kolanalı pamuklapansuman yapıyoruz :) ( ben zeytinyağı da sürdün ağrımasın diye )
5♥.Dini bakımdan düşünenler hiçbir skıncası yok :)
6♥. sağlık yönünden de kıkırdaktan deldiredik sürece bir sıkıntı yok :)
Bence riskli bir şey değil gayet normal :)
Dediğim gibi iki küpe hoğuma gitti 3. ye de deldirebilirim :D
Küpeli olan bugün delinen .
Gelelim küpe alışverişime :)
Eee kulağımı deldirdim gidip de bileklik alamazdım :D  Dokuz tane de küpe aldım :)
Bu yazı bukadardı :)
GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder