Google+ Followers :)

10 Kasım 2014 Pazartesi

Bir yazı yaz, sokak kedileri doysun !


Hepinize meraba arkadaşlar shemellon ' un başlatmış olduğu sokak kedilerine yardım kampanyası için yazıyorum bu yazıyı ve bir de sokaktaki masum arkadaşlarımız için bir hayvansever olarak bu zamna kadar birçok kedi besledim ve şu an 5 yıldır benimle olan ''sokak kedisi '' olarak tanımlanan birtanescik minnoşum var. Ve gerçekten birçok evcilleştirilmiş kediden daha evcil onların sadece bizim sevgimize ihtiyacı var .
Bu kampanyayla yazdığımız her bir yazı sokaktaki dostlarımıza 25 tl bağışlayacak :)
Ben kedileri çok seven bir insan olarak hergün çöpün yanına o akşamki artık yemekleri bir dondurma kabına koyarak küçük arkadaşlarımızın karnını doyuruyorum tabi birde su :)
ya onlar küçücük savunmasız varlıklar  lütfen yardım edelim ayrıca migrosta 1 tl ye dostluk mamaları satılıyor 1 tl ya o 1 tlyi nelere vermiyoruz ki bir dostumuzu doyurmayalım değil mi) :)
Böyle bir yazı yazarak sokak kedilerine 25 tl kazandırıyorsunuz lütfen sıcacık evinizde oturup bir yazı yazamayacak kadar yoğun olmazsınız değil mi sadece 5 dakikanızı alır.

2 yorum:

  1. nasıl kazandırmış oluyoruz ben anlayamadım biraz açıklar mısın ben de yazmak istiyorum yavrucuklarımız için :( Yorum doğrulama şeyini kaldırsan daha kolay olur işimiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she mellon adlı arkadaşımız bir mama firmasıyla anlaşmış kediler için yazdığımız her yazı kedilere 25 tl değerinde mama kazandırıyor :) prki

      Sil