Google+ Followers :)

1 Kasım 2014 Cumartesi

Çekilişş :) :3


Hepinize merhaba arkadaşlar bugün beklenen çekilişimi yapıyorum :)
Bu çekilişi yapma sebebim bloğumun 14 üye olması :)
Umarım hediyeleri beğenirsiniz ilk çekilişim ve fazla ürün toplayamaım :(
Gelelim hediyelere :3 ♥


Şimdi de çekiliş şartları :)
Tek zorunlu şart  Bloğumun izleyicisi olmanız :)

Çekilişte ek haklar kazanmak için kazanmak için :)

Pamuk Prenses Twitter sayfasını takıbe almak +1 şans

Çekilişi sosyal ağlarda duyurmak ( facebook ,twitter ,instagram, vb ...) herbiri için +1 şans

Bloğu olanlar çekilişi fotoğrafla duyururlarsa  +3 çekiliş hakkı :)

HERKESE İYİ ŞANSLAR :)

Not :kargo bana ait :) ♥♥


3 yorum:

  1. Tatlım çekilişin hayırlı olsun, daha pek çok izleyicin olur umarım <3
    Blogunun izleyicisiyim ve Facebook profilimde çekilişini paylaştım ( https://www.facebook.com/beautywith.theobromine )
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba
    İlk çekilişin hayırlı olsun.
    Twitter sayfanı beğendim ve çekilişi twitterde paylaştım:
    https://mobile.twitter.com/mehtap_1453/status/531804091799044097
    Mehtap Yeler

    YanıtlaSil
  3. Blogun ve çekilişin hayırlı olsun :) işin aslının konuk yazarlığını görüp geldim takipteyim benim bloğuma da beklerim :) pembemakyajcantam.blogspot.com benim de çekilişim var beklerim :)

    Hazır gelmişken çekilişe de katılayım bari :)

    GFC: Kizsal Seyler
    Twitter'dan mersin_cadisi ile takipteyim
    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil