Google+ Followers :)

10 Eylül 2014 Çarşamba

Yardım edin lütfen :(







 "Mutsuzlugu gözlerinden okunuyor bu güzel bebegin. Dört bacakli canlar bile sokaklarda bin türlü zorlukla yasamaya calisirken üc bacagi ile hayatta kalmasi cok zor. Üc bacagi ile bir evde rahatlikla yasayabilir, kosup, oynayabilir ama sokaklar onun sonu. Saklanamaz, kosamaz, korunamaz. Kendi kizimdan biliyorum. Engelli canlara yuvanizi acin ne olur. Gozlerinin yavas yavas isildamaya baslamasi, size güvenip yavas yavas sokulmasi, minnet dolu mirildamasinin verdigi o muhtesem huzuru hicbir yerde bulamazsiniz. Bu gözleri ışıldatacak melek siz olun ne olur‼️🙏" ---- "‪#ACİL #YUVA‼️Bu kedicik üc bacakli ve kuyruksuz bi sekilde sokakta yasamaya calisiyor. Fazlasiyla insancil ve asil. Ne kadar aç olursa olsun elimdeki mamaya saldirmadan hazir olda bekliyor kibar kibar, derdi biraz olsun kendini sevdirebilmek. Kendisine ait bir yuvanin onu mutlu edicegini dusunuyorum. Diger kediler gibi sicrama yetenegi yok bu yuzden avlanmasi cok zor. Yardimci olalim." 🙏🙏🙏 ---- ‪#LÜTFEN Paylaşın❗️❗️❗️ ---- Yer: #İZMİR İletisim: 0507 868 3559 www.facebook.com/cisil.ozyaman

Lütfen arkadaşlar bu kediye yardım edin onun sıcak bir yuvaya ihtiyacı var sakakta bu şekilde yaşayamaz ben alıcktm ama evdeki 3 kedim dolayısıyla ailem izin vermedi ayrıca izmirdn bileciğe getirmek problem oldu :( lütfen yardım edin bu miniğe 
Pamuk Prenses ...

3 yorum:

  1. Off içim gitti bu kediciğe:( umarım biran evvel bir yuva bulunur..
    Ne güzel ne insancıl ne kadar yardımsever bir post bu..
    Umarım amacına ulaşır..
    sevgiler iyilik perisi güzellik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim umarım sizin gibi bilinçli insanlar vardır bu kediciğe ev sahipliği yapabilecek :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil