Google+ Followers :)

9 Eylül 2014 Salı

Tek göz makyaj denemesi :)



Uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim :) bu makyaj denemem aslınsa benim düğün makyajımdı ama tek gözümün fotoğrafını çektiğim için tek göz makyaj denemesi olarak koyuyorum :)
(alt kirpiklerime rimekl sürme konusunda çok kötüyüm :D)
bu makyajda neler kullandım :) 
Öncelikle Avonun color trend adlı koleksiyonundan kajalstick  adlı mor gö kalemini kullandım 
Avonun 4 'lü glow göz farından 3 numaralı rengi kullandım 
ve ine avoun color trend plump out adlı maskarasını kullandım kısacası bu bir avon makyajı oldu :) bu beim düğün makyajım ve fazla abartı yok ama eğer abartılı bir düğün makyajı isterseniz yorum bırakmanız yeterli :)

2 yorum:

  1. Blogun hayırlı olsun canım. Makyajında harika olmuş. Bana da beklerim.
    http://incilimakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim :) bloğuna zaten üyeyim harika yazıyorsun :)

    YanıtlaSil