Google+ Followers :)

25 Eylül 2014 Perşembe

Makyaj Temizleme Pamuklarım :)

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba :) 
Bu gün sizlerle paylaşacağım yazım hepimzin günlük hayatta her amaçla kullandığı makyaj temizleme pamukları :) 
Benim kullandıklarım :
LAGRİTA ve APAKS
Açıkçası benim bulunduğum bölgede watsons ve gratis olmadığından başka marka deneyemedim ve BENRİ'nin pamuklarını gerçekten denemek istiyorum :)
Gelelim benim kullandıklarıma ben lagritayı daha çok seviyorum çünki apaksın dikişlernin çok iyi olmadığını keşvettim ve bu yüzümü temzlerken aradan pamukların çıkmasına neden oluyor bende bu yüzden eve lagrita depoladım :) 
Tabi tek çeşit kullanmak istemememden dolayı ikisimi de alıyorum :)
Fiyatları 1.50 - 1.45 TL
Ben bu pamukları :
Makyajımı temizlemek için
Yüzüme tonik veya gülsuyu sürerken 
Oje temizlerken 
Kullanıyorum :)
Sizin kullandıklarınız neler?
yorumlarını bekliyorum birtaneciklerim :) 
Bu arada 10 kişi olduk ailemiz gittikçe büyüyor :)






4 yorum:

  1. Apak çok iyi :) Bende kullanıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ama dikişleri iyi değil :)
      yorum için teşekkürler :)

      Sil
  2. Ben apaks kullanıyorum canım. Ama largita daha iyi evet. Daha yumuşak. Ama watsons'un ki hrpsinden güzel.

    YanıtlaSil