Google+ Followers :)

12 Eylül 2014 Cuma

Kedim Çalındı :(




Olamaz sanırım bugün dünyanın sonu diye bir tepki vermem gerekirdi bu duruma normalde çünkü kedilerim benim herşeyim .
Evet bu sabah çocuklar kedimi çalmışlar  minnoşumun 2 yavrusundan biri olan peyniri çalmışlar tarçın'da  (kardeşi)  çok üzgün heryerde onu arıyor bakmadığım sokak kalmadı deliricem
küçük bir ilçede yaşıyorum ve bu benim başıma 2. ye geliyor minnoşun geçen yılki yavrusu kaplanımn başında da aynı şey geldi :( kaplan herkesten farklıydı benim için aramızda özel bir bağ vardı  :( bahçeli bir aile evinde  yaşadığım için bahçede bakıyorum kedilerime ( biraz büyüdüklerinde )artık başına bişey gelmez diye bahçeye çıkartmıştık anneside var nasıl olsa . bir gece çok yağmurluydu gök gürültüsü falan ben gece bir sıçradım kedim diye babannemdeydim (üst katta ) babannem yat bişey olmaz ona kulübeye yerine girmiştir o dedi neyse ben de yattım ertesi gün kedi ortada yok o akşam da yan komşumuzda misafirler varmış büyük ihtimal onlar ''ay ne sevimli kedi yağmmurda ıslanır '' diyip götürdüler >:( sonra birdaha bulamadım kapomu :(
Bu sabahta dersaneye giderken saat 9 da frkettim olmadığını sabah 7 de bahçede görmüşler peyniri en son büyük ihtimal onu da ''ay ne sevimli kedi '' diye okula 1 hafta erken başlayan 5. sınıflar okula giderke aldılar okula yaklaşırkende bir yere attılar :( 
Daha benim kızın 2 aylık evi bulamaz ki tek başına :((
Ama sanki içimde bir umut var ve peynir gelicek  diyor üzülemiyorum bile ay hadi inşallah döner dua edin lütfen benim için :( 

6 yorum:

  1. Îman çok üzüldüm, şu küçük çocukların ya da yetişkinlerin bu hayvancıklardan e istedigini bir türlü anlamam zaten! Benim de bir kedim var, umarım geri döner ya da bulursun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım peynirin kardeşine de araba çarptı onu atlatamadan üzerine bu gerçekten kötü oldu :(
      teşekkürler yorumun için birtanem :)

      Sil
  2. Üzüntünü anlayabiliyorum,inşallah bir an önce kavuşursun.

    YanıtlaSil
  3. Benimde bombay cinsi kedim karsi komsum tarafindan calindi bugun ogrendim pazar gunu konusmaya gidecegim. Umarim bulursun sen de bir an once ... Kediler candir <3

    YanıtlaSil
  4. Benimde bombay cinsi kedim karsi komsum tarafindan calindi bugun ogrendim pazar gunu konusmaya gidecegim. Umarim bulursun sen de bir an once ... Kediler candir <3

    YanıtlaSil