Google+ Followers :)

29 Eylül 2014 Pazartesi

Bugünlerde ben ;)

Normade depresyondaki bir ergen olan ben  bu aralar Mutluyum :D
Öldüğünü sandığım kedim mıncır yan komşunun bodrumunda kalmış xd ( Ölen kedi için hala üzgünüm )
Yakında Mıncır ile ilgili bir post gelecek sanırım :)
Herneyse bu aralar okuldan dolayı fazla giremiyorum malum TEOG adlı bir sınavım var bu yıl :)
 Okulda dersleri ne kadar sıkı tutuyorum desemde bizim tayfa arkalı önlü dersi dinlemiyoruz :3
Hocaları çileden çıkartıyoruz :D 


Okuduğum kitap Aynı yıldızın altında daha yarısına gelmeden ağlamaya başladım bakalım sonunda neler olacak :) 
(yorumlarımı yapzıcm )
Bu arada fotoğraf makinem kayıp :D resimleri en kısa zamnda kendim çekip buradakilerle değiştiricm :)


Okul çıkışı semayla pastaneye gittk gezdik :)

 Poğaça ıce tea ve eklerden sonra karnım gerçekten ağrımaya başladı :D
Tuhafiyeleri falan gezdik bileklikler ve nemlendirici kremler aldık gerçekten eğlenceliydi :)



Ben bu aralar böyleyim sizler nasılsınız ? :) 













2 yorum:

  1. ödülün var tatlım :*

    http://misstuti.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulumu-wuuuww.html

    YanıtlaSil