Google+ Followers :)

21 Ağustos 2014 Perşembe

Sivilcelerden Kurtulalım


Evet arkadaşlar genç kızların genel problemi sivilcelerdir bunlardan kurtulma yolları yokmu tabikide var:) Yapılıcklara geçmeden önce uymamız gereken bir kural var arkadaşlar abur cuburdan ve yağlı yiyeceklerden uzak durucaz altın kuralımız bu :)
 Durduk diyelim olanları napıcaz :)
 Ben fazla sivilceli bir kız değilim ve bunu sanırım gül suyuna borçluyum 6. sınıfta fen bilgisi öğretmenimden duyduğum bu yöntemi 12 yaşımdan beri kullanıyorum :)
 gerçekten büyük faydasını gördüm yanaklarımda minik minik çıkan sivilceler gül suyu sayesinde büyüyemiyor burnumda bazen 1-2 çıkıyor onlara ise kullandığım yöntem limon maskesi :) 

LİMON MASKESİ ⇓ 


 ♥yüzünüze limon suyunu direk sürede bilirsiniz fakat bunun asıl tarifi şu arkadaşlar 1 çorba kaşığı limon suyu ile 2 çorba kaşığı limonu kaynatıp ılık bir şekilde temiz cildinize uygulayın 15 dakika sonra yüzünüzü durulayın bundan sonra gül suyu sürebilirsiniz yeni sivilcelere önlem :) 


 LİMON VE YOĞIURTLU SİVİLCE MASKESİ ⇓


 ♥ 5 damla limon suyu ile 1 çorba kaşığı yarım yağlı yoğurdu karıştırıp yüzümüze uyguluyoruz 15 dakika beledikten sonra haftada 2 kez yaparsanız yüzünüzde onarıcı bir etkki yapacaktır :) 


 MADEN SUYU VE LİMON ⇓


 ♥ Bir bardak doğal maden suyuna yarım limon sıkın. Ardından bir parça pamukla yüzünüze sürün. Bu uygulama ciltdeki gözenekleri temizler ve lekeleri de hafifletir. :) Aslında işin özünde limon var bence :)


 SALATALIK SUYU MASKESİ ⇓


 ♥1 yemek kaşığı salatalık suyu ve 1 yemek kaşığı gül suyunu karıştırıp sivilcelerin üzerine sürün. 20 dakika bekleyip ılık suyla durulayın. Bu işlemi her gün tekrarlayın


. DOMATWES MASKESİ ⇓

 ♥ Yağlı ciltler için domates maskesi uygun bir seçimdir. Siyah noktalar ve akneleri gidermeye yardımcıolur. Domates yağ salgısını dengeler ve hafif bir peeling etkisi sağlar. Domatesi ortadan kesip yüzünüze sürebilirsiniz veya domates püresi de kullanabilirsiniz. Domatesin özü cilde iyice nüfuz etmesi için on-onbeş dakika bekleyin. Sonra bir dilim domatesle yüzünüzü hafifçe ovun. Ardından ılık suyla yüzünüzü hafifçe yıkayın. Bazı kişilerin domatese karşı alerjisi vardır. Domates maskesini uygularken yanma hissederseniz hemen yüzünüzü yıkayın.Tek uygulamada sonuç vermiyor açıkçası biraz uğraş gerektiriyor ama siyah nokta ve sivilce için yaparsanız gayet güzel bir yöntem ama tek sivilce için inanın uğraşmaya değmez :) 
 YULAF EZMESİ VE YOĞURT MASKESİ ⇓
 ♥Bir yemek kaşığı yoğurt ve bir yemek kaşığı yulaf ezmesini karıştırdıktan sonra birkaç damla limon suyu ekleyin. Ardından yüzünüze uygulayarak 10-15 dakika bekleyin. Sürenin bitiminde yüzünüzü yıkayın ben bunu daha çocukken yani sivilcesizken kullanıyordum ama cilde ayrı bir parlaklık kattığını söyleyebilirim :)
 BAL VE ELMA MASKESİ ⇓
 ♥Bir tane elmayı rendeledikten sonra 3 yada 4 yemek kaşığı bal ilave ederek karıştırın. Ardından yüzünüze sürerek 15-20 dakika bekletin. Süre bitiminde yüzünüzü yıkayın. 
 Ben bu kadarını yeterli olduğunu düşünüyorum birde havuç maskesi fln var ama hani ziyan oluyor o kadar yiyecek bence en etkili olanları bunlar diğerlerine gerek olmadığını düşünüyorum :) 
 Ben yazdım umarım sizde okursunuz =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder