Google+ Followers :)

23 Ağustos 2014 Cumartesi

Boyasız sarı saçlar ♥

 Son zamanlarda neredeyse bütün genç kızların hayali sarı saçlar oldu  ama geneli de ya ailesinden boya için izin alamıyor yada boyamaya cesaret edemiyor işte bu yüzden sizler için bu yazıyı yazıyorum :)

♥ PAPATYA SUYU ♥
• Bu yöntem artık herkesin bildiği bir yöntem aslında papatya suyuyla saç açma ben 2 yıl öncesine kadar bu yöntemi kullanıyordum düzenli kullanımda saçınızda sarıya dönük  2-3 tona kadar açılma görebilirsiniz ayrıca saçınızı beslemek ve ışıltı katmak için de bu yöntemi kullanabilirsiniz :)
Gelelim yapılışına :)
İlk önce topladığımız bir kaç dal papatyayı sapıyla beraber kaynatıyoruz . 
Kaynadıktan sonra yeşil bir renk alıyor  ve bu yeşil suyu süzerek papatyalardan arındırıyoruz .
Soğuduktan sonra bir sprey şişesine koyuyoruz.
Saçlarımıza uyguluyoruz ( saçlarınızı bu suyla tamamen de yıkayabilirsiniz ).
Ve güneşte bir gezintiye çıkıyoruz .
Düzenli kullanımda saçlarınız 2-3 ton açılıcaktır  umarım işinize yarar :)



♥ OKSİYENLİ SU ♥

•Bu yöntemi ben kullandım memnun kaldım mı evet kaldım diyebilirim ama sadece renk konusunda onun dışında saçlarınızı çok kırıyor ve inceltiyor  saçınızda gerçekten gözle görülebilecek sarılık oluyor ama değmez diye düşünüyorum açıkcası ben pişmanım saçlarımı çok kırdı ama illa da bu saç sarı olacak diyorsanız sizin için ideal bir yöntem olacağını düşünüyorum :)
Gelelim yapılışına :)
Bir sprey şişesinin yarısına su ekleyip üzerine oksiyenli suyu ilave edip çalkalıyoruz suyla karıştırıyoruz ki daha az kırsın saçlaımızı .
Daha sonra saçımızın isenilen bölgelerine uyguluyoruz saç  diplerine getirmemeye özen gösterin .
Güneşe çıkmanız gerekmiyor çünki oksijenli su saçınızı yakarak açıyor  bu yüzden 2 saat sonra duruluyoruz 
Uygulamadan sonra bir bakım kremi uyguluyoruz ki saçımız fazla yıpranmasın .
Tek uygulamada sonuç vermez birkaç uygulama yapmanız gerekiyor  umarım işinize yarar :) 


♥LİMON SUYU ♥

•Ben denediğimde sonuç alamamıştım arkadaşlar zaten çok koyu saçlarda etkili olmuyor kumralsanız 1-2 ton açılıyor ama saçı çok yıpratan bir yöntem  bunu yaptıktan sonra zeytinyağı maskesi veya herhang bir nemlendirici bakım yapmanız şart ama ben tavsiye etmiyorum ayrıca limonun içindeki şeker oranı fazla olduğu için saçlarıızda yapış yapış bir his oluyor.

Gelelim yapımına :)

2 limonun suyunu sıkıp 1 litre suyla karıştırıyoruz.
Banyonun sonunda saçımızı bu suyla durulayıp 1-2 saat kadar güneşte bekliyoruz .
Çok etkili sonuç olmasada  1-2 tona kadaar açılma olabiliyor.
Fakat bu işlemden hemen sonra bir bakım şart :) 


♥ Zeytinyağı ♥

• Ben bu yöntemi saç açmak için değil de saçlarımın yumuşaması ve parlaması için yapmıştım  tabiki saç açıcı özelliği de var  fakat sapsarı saç bekleyenlerin pek işine yarayacağını sanmıyorum fakat saçınızda dolgunluk parlama ve yumuşaklık için bu yöntemi kullanabilirsiniz :)
Ayrıca diğer yöntemlerin aksine saça zararı yok fazydası var :)

Gelelim yapılışına :)
Zeytinyağını saçlarımıza sürüyoruz (diplerine getirmemeye özen lütfen ).
Tarakdıktan sonra 1 saat güneşte bekliyoruz .
Daha sonra sadece saçımızı duruluyoruz çünkü duş almaya kalkarsak vücudumuza akan yağ durulanması çk zor olacağından yağlı bir his bırakır bunada dikkat lütfen :)


♥ BAL ♥

•Durulanması zor ve yapış yapış olmasına rağmen saçta gerçekten açılma oluyor ayrıca saçta dolgunluk ve ışıltı da oluyor saçı besliyor gerçekten faydalı bir yöntem :)
Gelelim yapılışına :)

Islak saça balı sürüyoruz .
2 saat bekliyoruz
Hemen durulanmayacağı için bir kaç kez yıkamanız gerekebilir fakat gerçekten güzel bir sonuç alacaksınız :)


Benim bildiklerim ve uyguladıklarımın bunlardı umarım beğenmişsinizdir ve işinize yarar :)
Bir sonraki yazım doğal yollarla kızıl olacak :)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder